سيف محمد

New Member

what helped interventionists get congress to pass the selective service act?


The signing of the Tripartite Pact


On September 27, 1940, Axis powers were formed as Germany, Italy, and Japan became allies with the signing of the Tripartite Pact in Berlin. The charter provided for mutual assistance in the event that either of the signatories was attacked by any country that had not already participated in the war. The alliance was formalized directly into "neutral" America - designed to compel the United States to think twice before venturing to the Allies.

The Charter also recognized the two spheres of influence. Japan recognized "the leadership of Germany and Italy in creating a new order in Europe", while Japan was granted sovereignty over "Greater East Asia".

Note: There was a fourth signatory to the Hungary Pact, which was drawn into the Axis Alliance by Germany in November 1940.
ما الذي ساعد المتدخلين في الحصول على الكونجرس لتمرير قانون الخدمة الانتقائية؟
توقيع الميثاق الثلاثي

في 27 سبتمبر 1940 ، تم تشكيل قوى المحور مع تحول ألمانيا وإيطاليا واليابان إلى حلفاء بتوقيع الميثاق الثلاثي في برلين. نص الميثاق على المساعدة المتبادلة في حالة تعرض أي من الموقعين لهجوم من قبل أي دولة لم تشارك بالفعل في الحرب. كان إضفاء الطابع الرسمي على الحلف موجهاً مباشرة إلى أمريكا "المحايدة" - المصممة لإجبار الولايات المتحدة على التفكير مرتين قبل المغامرة في جانب الحلفاء.
كما اعترف الميثاق بمجالي النفوذ. اعترفت اليابان "بقيادة ألمانيا وإيطاليا في إنشاء نظام جديد في أوروبا" ، بينما مُنحت اليابان سيادة على "شرق آسيا الكبرى".
حاشية: كان هناك موقّع رابع على ميثاق المجر ، الذي تم جره إلى تحالف المحور من قبل ألمانيا في نوفمبر 1940.
 

المواضيع المتشابهة

أعلى